vineri, 31 octombrie 2008

redesign

Asa...dupa cum ziceam de ieri de dimineata ( wow, e tarziu deja), din minunatia mea proprie si personala a reiesit ca am sters lista cartilor de pe blog :D . Ma gandeam ca nu a fost o actiune extrem de bine orientata, avand in vedere ca tocmai pentru ea m-am decis sa scriu.
Asadar, nu puteam sa o las in aer.

Astfel ca, am decis sa o si rearanjez :D.

Astept recomandari in continuare de la oricine simte ca vrea sa ne impartaseasca o idee de carte buna :).

Am deja in plan si o lista pentru muzica :).

Pentru mine, cartile si muzica sunt ingemanate fara echivoc pana la moarte.

Cum raspunzi la intrebarea: care e cel mai mare rau care se poate intampla?
Raspuns: cel pe care il stabilesti tu.

Concluzie simpla, dar extrem de greu de suportat pentru mine.

Mi-e greu sa accept ca totul tine doar de mine, si succesul, pe care mi-l doresc si cred ca il dorim cu totii, dar si esecul. In ce masura esuam e doar decizia noastra.

Ceea ce e demotivant pentru mine este ca fix sofismul Omul este masura tuturor lucrurilor pare a se mula cel mai bine pe tot ceea ce experimentam. Cercul vicios e deja pe cale sa apara sau as putea zice ca a aparut deja.
Suntem rationali, dar uitam sa fim emotionali, desi ne dorim din adancul ratiunii sa nu ne pierdem emotiile. :)

A fi sau a nu fi: emotie sau ratiune, aceasta e intrebarea!

E 4 dimineata si ar fi cazul sa dorm; mielul meu de plus doarme deja :D
Lista am recuperat-o! Muzica e pe curand.. si filmele la fel.

Asadar, dragele mele si dragii mei :) noapte buna din cat a mai ramas.

PS: stiu de ce nu am reusit sa dorm: am fost aseara la opera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu