duminică, 2 noiembrie 2008

viata

:) Azi e o zi tare frumoasa.
E botezul nepotului meu.

E sarbatoarea si recunoasterea vietii, mai ales ca in 1 si 2 noiembrie, in Ardeal, se cinstesc mortii. Am citit pe dono.ro despre Iluminatie si mi-am adus aminte de sentimente, de viata.

Moarte - Viata/ Viata - Moarte. Bariera nu e vizibila. Azi imi cinstesc bunicii, care si-au incheiat din pacate cu totii calatoria alaturi de noi, si tot azi sarbatoresc inceputul vietii, prin Alexandru, nepotul meu, care gangureste si zambeste cu atata inocenta si frumusete ca iti sta un nod in gat de emotie cand il vezi si vezi ce lucruri frumoase pot da oamenii pamantului.
:)

Am ramas restanta la mai multe angajamente fata de voi. Poze, liste. :)

Imi propun sa rezolv cat de repede pot aceste ....aspecte.

Un comentariu:

  1. Hai ca ai scris frumos. M ai emotionat. As fi vrut sa fiu si eu sa l vad pe ala micu, mai ales ca ii stiu mama si matusa de atitia ani. Dar eram la team buldingul superb al "companiei". N am fost niciodata la niciun botez, decit la al meu si acolo obligat.:) Care erau sansele sa l cheme Alexandru? Cine stie, stie... Ma plictisex la birou, desi mi au mai dat astia inca un studiu. Dar se pare ca sint un eficient. Cind ne mai vedem si noi? Ca am sa ti mai adaug o cana la colectie si un tricou, in cinstea lui Malysz.;)

    RăspundețiȘtergere