joi, 30 octombrie 2008

hatar: insomnii si blog

Sunt minunata.
Incerc de ceva vreme sa schimb tema de pe blog, sa o fac mai personalizata :D si caut diverse alte modele pe care sa le editez ulterior.
Ce am reusit azi pe aceasta tema, se vede mai jos:) :
- sa imi pierd lista de carti (ar trebui sa o am salvata pe undeva de la o alta tentativa de modificare a paginii)
- sa pierd 2 html-uri

Concluzia personala pentru cele de mai sus este ca in viitorul apropiat:
- o sa petrec cateva ore bune ca sa refac ce am pierdut;
- ma gandesc cum nu ma voi opri din cautarea formei ideale pentru fondul meu - fondue-ul meu :)))))))))))

In dimineata asta am chef de glume, se pare!

Ma gandesc ca sunt treaza de la ora 6, ca desi am luat bilet pentru somn dupa 11 noaptea, totusi nu mi-e somn; ca ar trebui sa fac mai multe lucruri frumoase, ca nu ofer cat vreau celor de acasa; ca acum sunt melancolica si butoiul s-a spart.

De ieri sunt in transa: simt virusul schimbarii in aer. Or fi alegerile de vina!!!! Sa votam, zic, atunci! Nu e frumos altfel!

Si pentru ca la 8 plec spre zarile albastre ale muncii, pot spune ca am o zi plina inainte, dupa ce am citit pe dono.ro cateva articole faine (mai ales cel despre cap m-a intrigat, eu suferind de aceeasi dependenta) si avand in vedere ca urmeaza actiuni neasteptat de frumoase pentru mine azi....daca nu intervin stafiile cumva pe drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu