vineri, 24 octombrie 2008

itinerariu cu nebunii

E 9 jumate dimineata, 24 octombrie.
De 2 zile incerc sa scriu pe blog.
Am vrut sa scriu pe 22 oct pentru a marca o luna de la primu'post. N-am reusit. A picat netu.
Ieri, pe 23, picase blogger.
Azi sunt pe drum spre Cluj. Sunt logata pe telefon, pe wap de la Vodafone. :)
Acum, in timp ce scriam, mi-am dat seama ca am folosit cuvine romglezite si ma gandeam cum ar suna in romaneste:
Post = scriere/ articol/ poveste/ comentariu;
Logata = inscrisa/ abonata
Nu cred ca romana a fost gandita pentru era tehnologiei. WAP nu inseamna nimic pentru noi. Bunica mea nu intelegea nici sensul aparatelor mobile. Sunt sigura ca ai mei vor trai bine in continuare chiar daca nu le e clar ce e Wap/GPRS/ 3G. Sa salvez ce am scris. :) totusi.

E ora 15. Suntem in Sighisoara. Netul a mers bine pe drum :D, dupa ce am sters prajiturelele si am curatat si buncarul, adica cache-ul (sic!) in varianta romaneasca :), sa nu zic mioritica. As putea folosi expresia varianta-carpato-danubiano-pontica pentru comoara noastra, adica VCDP..,gata, asa ramane VCDP pentru variantele autohtone a romglezismelor.
Pentru moment, ajunge. Abia am terminat ciorba in paine, excelenta, de la Restaurantul Rustic din oras.
Ne reauzim mai incolo :)
O sa avem si poze.

Un comentariu: