vineri, 15 iulie 2011

Penita rezonantei

Vibratiile, armonicele.

Imi amintesc nuantele armonicelor din timpul dicteelor,sunetul pianului, concentrarea noastra in sala de clasa. Imi amintesc de ora de Teorie cand am scurtcircuitat toata cladirea veche :)

Sunt in vibratie cu armonicele mele.

Am mers agale de-a lungul notei si am reusit sa o cuprind in brate in totalitatea ei.

:) sunt criptica in seara asta, foarte clara pentru mine insa.

Sambata seara: meci de box scufundat in mandrie nationala si caldura sufocanta. O seara in ton cu asteptarile.

Duminica seara: concert Bon Jovi. Electrizant. Exuberant. Drag. Asta e ceea ce iau cu mine de la ei, de la el. Zambea si 60.000 de oameni zambeau inapoi. Erau si ei in armonie.

Armonica mea imi spune ca am inchis un cerc; ca l-am consumat. Asa sa fie!

Eu catre cercul meu: incet, incet se schimba din nou paradigma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu