duminică, 8 februarie 2009

timp liber - the Jack's&Clubul Taranului

The Jack's din nou! dar si altele!

Am servit paste cu fructe de mare si pui cu legume. Excelent! Gin tonic bun!
O seara reusita din nou cu surpriza serii: desert din partea casei! :) Tiramisu senzational! :)
The Jack's este un loc unde sa iesi din ritmul sacadat si plictisitor al zilelor gri de capitala.

Dupa Jack, am mers la Heinz :)
Clubul Taranului gazduieste teatrul Joint.
Daca e luni, e teatru.
Luni a fost teatru - mi-a placut. Heinz a fost genial, dar si Herr Comandant. Sieg Heil!

Am vazut mai multe filme din care am ramas cu o multime de idei, cel care mi-a acaparat mintea a fost The Fall. Catinca joaca extrem de bine si m-am bucurat ca in acest film Romania nu mai e tara tiganilor, ci era un copil dintr-o alta tara si atat.

Azi, Iulia Hasdeu.
Palatul inchinat Iuliei.
Mea culpa: nu m-a impresionat! Da, e drept ca era un geniu, insa pentru mine e tot om. Iar ceea ce a facut tatal ei imi arata doar cat de mult l-a durut pierderea ei, nimic in plus.


Si, sunt mandra ca am inceput sa citesc Kaufmann: La femme seule et le prince charmant, in traducere libera Femeia singura si Fat-Frumos. Studii de caz despre celibat. Observatii rafinate si extrem de bine servite: touche!

Maine merg la teatru!
Drum up boys and girls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu