sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Gala desenului animat

Mai tine cineva minte lumea desenelor animate ? :) eu una da si mai mult, tin minte cum ma speriam mereu la generic, cand aparea pisica isterica ce isi scotea ghearele pe rand, una cate una, si care apoi sarea pe amaratul ala mic de soarece. frumoase imagini din copilaria faina ce imi revine ades, mai nou, in minte.



Zilele trecute am avut privilegiul de a o vedea pe doamna Viorica Bucur in carne si oase. Era la fel: aceeasi imagine si acelasi zambet. Vocea mi-o aminteam doar. Am vazut-o in metrou. Pentru ca initial nu imi aminteam numele de familie si pentru ca imi doream sa ii pot spune "Buna ziua Doamna ......" am intrat repede pe net sa caut tot numele : cautam Sanda+desene animate si am gasit! Viorica Bucur. Fericita in sinea mea ca gata! am gasit, am constatat ca am gasit putin prea tarziu, deoarece ajunseseram in statia Unirii unde a coborat si unde am pierdut-o in multime.

Imi pare rau acum ca nu i-am zis direct "Buna ziua" si atat fara sa vreau sa ii zic "Buna ziua doamna Bucur. Multumesc pentru momentele frumoase de cand eram mica."
"Buna ziua doamna Viorica" nu i-as fi zis nici daca ma picai cu ceara....nu as fi putut. E o doamna adevarata doamna Bucur astfel ca i-am zis in gand cele bune si am mers mai departe cu un zambet pe fata provocat de imaginile haioase cu Mihaela sau cu Lolek din desenele animate ale anilor 80.

Sa ne fie bine anu asta !

Aceeasi Crisa

2 comentarii:

  1. Nu stiu daca la asta te referi, dar... here you go:
    http://www.youtube.com/watch?v=xOn9b_0mtA0&NR=1

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaaaaaaaa
    fix la asta !
    si asa e: era Viorica Bucur. NU Sanda Taranu. Ce memorie am :( le-am incurcat numele.

    Si Sanda Taranu insa avea aceeasi prezenta calda.

    Viorica Bucur insa e doamna din metrou.
    Merci Bogdan!

    Crisa

    RăspundețiȘtergere