luni, 22 septembrie 2008

Liste, liste, liste

fericire mare :)
lista mea creste intr-o zi, cat altele in zece ani :)))))))))) o s-o denumesc Fata-Frumoasa!

si pentru ca asa cum e acolo , singura pe stanga, mi se pare rece, implacabila si tacitura, am decis sa scriu cine ce mi-a dat , asa , sa ramana pentru posteritate.

asadar :)
A.I. nume de scena de amu-nainte aka :) Alina Ivascu - tzeapa na, nu Artificial Intelligence - desi nu e departe de sintagma nici ea , imi zice asa:
ca Acterian e EA , ca i-au placut Papini si Page si ca Pamuk e fascinant in Istanbul. :) Astept sa aterizeze si la mine, ca altfel ....

Simi Pop si Daniel Garbin - New York - mi-au reamintit clasicii grei :) Hemingway, Ionescu, James

Restul sunt cele care au sarit pline de praf peste ramele mele.... zambind si intreband cand ne mai revedem. :)
hmmmm:) un oftat asa mut se aude pe aici .....



Oamenii normali din Romania cred ca dorm la ora asta :) mai putin eu si A.I. :))))))))))))) se vede ca ne situam in alta zona , ca doar eu scriu pe o pagina virtuala , iar ea sta calare pe un motor si contempleaza lumea ....Platon si Socrate ar fi mandri de noi!


Si , pentru ca noi suntem cu stea in frunte, A.I. imi mai genereaza titluri, asa , inainte de somn...
(le pun maine in dreapta, e prea mult pentru ora asta! )

don miguel ruiz - arta de a iubi
garcia marquez - despre dragoste si alti demoni
natsume soseki - calatoria
alain debotton - despre farmecul lucrurilor plictisitoare
m sebastian - fragmente dintr-un carnet gasit
romain gary - clar de femeie (p-asta musai o treci)
femei a lui sebastian
marguerite yourcenar - poveste albastra
cartarescu - travesti
despre iubire si moarte - patrick suskind
prima dimineata de dupa de kaufmann
kundera - iubiri caraghioase si valsul de adio
ospiciul muzelor de david czuchlewski



prolifica zi !

Semnat:
io

7 comentarii:

  1. Iti dai seama ca in mod normal reply ar trebui sa dea plesu si patapievici, dar cum in romania toti care au citit o carte pe WCu se cred kant , cred ca e posibil sa primesti si alte comentarii. Stai sa se po_pula_rizeze. :)) Doamne, sa vezi ce se ia lumea de mine cind or vedea abjectitatile astea. Si apropo, lasa ma ca m ai deprimat cu tigara care ajungea la 10 oameni. Cite poste am mai facut fara sa fie nicio femeie dezbracata implicata si asezata in pozitia "vaza". Ci doar o simpla tigara, de obicei Winston lights..:)) Have a nice blog, sau day , sau life, dar cred ca mai vorbim pina atunci...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ma gindeam la adaugarea in lista a lui Ion Creanga cu Amintiri din Copilarie. Nu de alta, dar nu stiu altii cum sint, dar eu , cind ma gindesc la timpeniile pe care le faceam la bunica, parca mi salta si acu inima de bucurie. Sint foarte sensibil...;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) foarte dragut :) punem, punem ca doar nu o sa lasam sa salte, asa degeaba, sufletul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc. Imi plac orele cind postezi.:) Tocmai am constatat cu mare suprindere ca azi deja e miercuri. Si ma gindesc, oare ce am facut saptamina asta? dupa cum bine stiu cei care ma cunosc, mai nimic. Dar trece ingrozitor de repede, nu i asa? Parca ieri dadeam degeaba 30 de lei la balta la Paulesti, ca sa nu prind nimic. Dar pentru asta am pus si benzina ca sa vin de la Bucuresti. Si a trebuit sa si maninc la prinz. Si de ce nu?, am facut si niste cumparaturi...:) In ploiesti, "fireste". Ma distrez "pe cinste" cum ar zice "romanul" la orice sarbatoare kitchoasa inventata de el. Dar sa fim optimisti: azi am de platit factura la Vodafone, ca altfel mi l taie (numarul desigur, nu altceva, perversi mici!). Si in rest... s auzim de rau! Urarea traditional romaneasca a lui Ionut.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. :D de rau rau, ca deh ! daca nu ne e rau, nu ne mai putem plange si , vaaaaaaaaaaaaaaaai, ar trebui sa si facem ceva :))))))))))))

    hahaha!

    RăspundețiȘtergere
  6. Astazi ochii mei s au putut delecta cu o noua mizerie si o noua schingiuire a limbii romane. ma uitam printr un forum de telefoane mobile , iar mizeria inculta care vindea , scrie la un moment dat, cu caps ca sa vedem cit mai bine: TELEFON-UL SA DAT!!! :))) Fantastic. Parca s-a mai inseninat un pic afara cind am vazut si "mam" distrat.

    RăspundețiȘtergere