sâmbătă, 15 septembrie 2012

Tabula rasa

Pic, pic, pic...3 sunete clare ce cad pe pagina alba a gandirii.

ma scotocesc prin buzunare sa gasesc ceva  ...
intamplari intamplate intamplator mi s-au intamplat, intamplandu-mi-se intamplator ...
fericit de contingent.

resimt miscari tectonice inconjurandu-ma, impresurandu-ma, si pic...pic...pic ...

de fapt cred ca era TIC - TAC - TIC ....

sa TAC, zic!
ironic si fin amuzat, tacutul meu urla prin prisma nou creata si conductoare de energii nou simtite si gasite. o noua dimensiune se desfasoara, se desface in miscarile trifazice, Teza-Antiteza-Sinteza...indraznesc sa adaptez la Teza-Antiteza-Comuniune si uite ca il obtin pe TAC.

gandirea alerta imi spune sa gasesc nucleul...nucleu meu insa este nedefinibil

Limitless, Endless, Senseless


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu