luni, 13 septembrie 2010

Zvon

Stanga zice:Vezi la dreapta aia...ca nu stiu unde mere!
Dreapta zice: Ia vezi cu stanga aia, ce mai faci?!

Se invart degetele pe clapele masinariei si dau curs lin ideilor razlete si nepasatoare, ale diminetii ce sta sa vina.

Il vad pe zvon ca pe mica buturuga ce rastoarna Carul Mare. Un mic Luceafar singuratic care se rostogoleste pe cer si cauta curios sa reaseze ceva.

Deunazi, un zvon mic, mic de tot ii spune materiei mele cenusii: ratiunea este depasita!

Analizez asumptia. Pun intrebari, imi raspund. Tipic.
Cine?
Pe cine/ ce?
Cand/cum/unde?
Ale cui?
Cui?
....suna cunoscut?
Una o determina pe cealalata. Cum stiu asta? Pai am intrebat, mi-am raspuns, am aflat.

Cum am aflat?
Era un zvon ce zbura liber ca notiunile aici prezente ajuta la o exprimare coerenta*.

Cine castiga batalia: acuzativul sau perfectul simplu? Raspuns: dezacordul.


*ii invit pe amatori la comentarii pe baza celor scrise :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu