luni, 22 februarie 2010

Oana Pellea

Am inceput Jurnalul Oanei Pellea.

Am citit tot ce era scris intre coperti......nu l-am terminat pentru ca nu e terminat, ergo nu aveam cum sa il termin.

PODul este minunat.

Am o fantana de la Murakami si un POD de la Oana.

Ma simt bine.

Starea de bine si de dor de mine incepe sa aiba substanta si limpezime.

Azi am zburat pe Mozart, Concertul nr.21 pentru pian si orchestra...nu mai stiu ce KV este..as putea cauta pe google, insa nu o fac. Am uitat, asta e! poate mi-oi aduce vreodata aminte si o sa scriu atunci ce KV e.

Mozart, Beethoven si Ceaikovski.

3 iubiri absolute simultane. n-am cum sa aleg intre ei, fiecare e pentru alta stare.

Mi-a placut mult si de Martu lui Oana si de Tutuca.

Am iubit-o pe Tutuca de la Teatrul foarte mic...si mi-a trezit sentimente de cald si Tutu din Jurnal.

Ma bucur ca ai publicat foile tale, Oana, si sper sa iti pot multumi si direct.

Poate la un Buzunar .....curand.

O astept pe REC - CER sa vina. :)

Semnat

CGL - LCG (o insemna ceva in vreo limba :) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu