joi, 3 septembrie 2009

Gog

Am luat o pauza consistenta dupa "Cronica pasarii arc" deoarece nu am mai putut citi nimic.
Imi parea ca e sec orice incercam sa citesc si cu chiu cu vai am citit "Padurea norvegiana".
Cronica a ramas neclintita soclul ei.

De curand mi-am revenit insa in simtiri si am reinceput sa citesc ....literatura mai realista de data asta, documentara.
"Hitler si ultimii martori" . Am cumparat cartea dupa ce am vazut Walkyrie, care m-a impresionat profund.

Hitler, Ceausescu ...si probabil toti criminalii in serie de altfel, reprezinta lantul trofic al naturii umane, din punctul meu de vedere.
Ma si intrebam uneori:
care e modalitatea noastra de a ne suprima, avand in vedere ca nu putem recurge la strategiile naturale, de a ne manca unii pe altii?
Raspunsul mi s-a conturat simplu si clar: razboaiele si crima, impreuna cu ura si dispretul, care ne ucid spiritul, agerimea, vigilenta.

Am citit azi un articol interesant despre cum ar fi sa avem o Romanie a celor care o merita.

Mi-a placut...se poate citi la adresa de mai jos.

Mi-am dat seama insa ca Papini e mai actual decat oricand: Gog e prezent in EBA, in Jiji, in toti acesti domni Goe ai momentului prezent.
Imaginea si esenta Romaniei sunt compromise iremediabil pentru istoria noastra. Limba romana se va duce la manastire in curand si va depune juramantul tacerii...............

In acest moment, cred cu tarie ca Romania nu ar mai fi Romania daca si-ar trata cu respect materia cenusie. Ar fi Elvetia, probabil.


Romania, trezeste-te!!!!!!Suna frumos, nu? Pacat ca somnul e mai dulce decat ne asteptam.

Parazitii au fost geniali in capacitatea lor de a surprinde esenta romanilor si a Romaniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu