duminică, 16 noiembrie 2008

Targ de carte

:) dragilor, am aflat despre o mare sarbatoare a suratelor mute: targul de carte.

http://www.gaudeamus.ro/

Gaudeamus imi aduce in fata zilele faine din liceu, din clasa a XII-a : ultimul sunat, banchetul din a doispea', berile baute pe terasa de la Domino (cine stie site :)! ), si cate si mai cate de prin liceu.

Zilele din liceu sunt nepretuite si imi dau seama cat de fericita sunt ca atunci nu existau emisiunile in care fetele se vad ca vacile in targ, ca nu aveam mobile si chiar simteam ca suntem liberi atunci cand plecam la Mogosa si dormeam in cort. Imi amitesc cu stateam cu Mada la plaja pana ne faceam ca niste raci proaspat fierti :))))))))))) ce zile !

Mi-e dor de mor de libertatea lumii din acea perioada si mai ales de frumusetea tinerilor de atunci.

Nu aveam pretexte dubioase pentru a ne placea de x sau y, adica nu ne Emo-tizam ca sa impresionam. Ne duceam in discoteca pentru tineri de la 7 seara pana la 11 si pe urma acasa, a doua zi era scoala doar.

Ne ameteam sambetele pe la Phoenix si eram asa de naivi.

Nu stiam pe atunci, desi eram demult majora, ce inseamna 69 sau alte cifre pline de savoare: stiam doar ca e inainte de 68 si dupa 69 vine 70.

Frumoase amintiri, nu?

Hai ca divagez de la "subectul" si tema principala: cartea. Va fi cinsitita cu mare cantec o saptamana.
Daca suferiti ca mine de microbul cartii, nu va recomand sa va luati bani multi pentru ca nu o sa va mai opriti din cumparat :)
iar daca gasiti ceva extrem de interesant, va astept cu detalii.

Aceeasi io, intr-o seara memorabila de 16 nov, dupa 2 zile la Paraul Rece :)

6 comentarii:

  1. Poti gasi cele mai mici preturi la carti pe PiticiPeCreier.ro . Acolo poti compara preturile din librariile online.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce vremuri faine,fata mea draga.....miss you a lot!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce vremuri faine,fata mea draga.....miss you a lot!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e tu Mada :) si abia astept "the remake" Muchacha! (daca asa s-o scrie :P )

    RăspundețiȘtergere