luni, 13 octombrie 2008

weekend 'telectual

Mai jos sunt poze facute ieri la Hard Rock cafe. Ne-am simtit extrem de bine, surprinzator pentru un bar din vechiul oras, si sigur voi mai vizita cafeneaua.

Spre marea mirare a multora, aseara am fost pentru prima data in HRC. In vorbe nu reusesc sa ilustrez cele vazute asa ca am pus pozele direct :)
Va pot spune sigur insa ca este un loc pentru cei care vor calitate, stare de bine si deconectare garantata.

Pastele sunt savuroase, sosul fiind perfect preparat, iar Home-made Cheesecake a fost un deliciu, :) batandu-ne in cutite si fruculite care sa ia mai mult din el (doar eu comandasem desert :D ).

Frumusetea serii a fost mentinuta prin atmosfera: Dana Nalbaru - ea a facut ieri show-ul - a cantat cu o mireasa :) , purtatorii tricourilor Hard Rock au dansat pentru deschidere (pozele cu grup :D ) , iar cand am plecat , tocmai incepuse The Doors.
Nu cred ca se putea o combinatie mai potrivita pentru sambata seara.

Azi am vizitat Europa ... in gand si fapt : la cinema Europa a rulat romanescul "Dragoste pierduta". Bine inchegat, pot spune, nu te trimite in extaz, precum "Restul e tacere" , insa nu e nici lamentabil, asa cum ma asteptam la un film romanesc cu titlu dulceag.
Si ca sa incheiem ziua in aceeasi nota optimista fata de jocul scenic romanesc, ne-am decis sa mergem - eu si A.I. desigur - si la teatru. Pot spune insa ca nu a fost o decizie foarte fericita, piesa aleasa nefiind una care sa fie in acord cu preferintele noastre. "Pe gaura cheii" (Teatrul Mic) nu a fost deloc ceea ce ne asteptam noi. Asa cum am concluzionat in seara asta cu niste prieteni: a fost un banc cu Bula extrem de lungit.

Mi se pare cel putin trist faptul ca se joaca piese care nu dezvaluie nimic, care nu mentin un mister al discursului, jocului, al scenei.
E pacat ca s-a ajuns ca la teatru sa vezi o varianta putin mai rafinata a discutiilor pe care le auzi tangential in metrou, tramvai, autobuz. Toate replicile contineau apropouri sexuale atat de slab exprimate incat nici macar tensiunea sexuala nu mai ramanea in aer dupa ce se consuma dialogul.
Ma gandeam ca mi-a placut mult mai mult o piesa vazuta de curand cu actori debutanti, "Crima la hotel", desi se punea in scena cam aceeasi intriga.

Raman in esenta cinefila, insa imi place sa vad teatru de calitate, teatru jucat de Oana Pellea sau Marius Manole. "Ma tot duc" mi-a ramas in minte si suflet inca de la primele replici.

Ramane doar sa caut acele piese care pot alina nevoia de trairi superioare si, mai ales, sa raman la ceea ce iubesc eu cel mai mult: clasicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu